
Som du ser , så er det nå laget hull i taket:)
Kun plater og en presenning dekker.... og det regner og blåser, så litt vann er kommet inn...
De svarte linjer viser hvor kjøkkeninnredningen kommer!
Etter dager og uker med tømming, rydding og skytteltraffik mellom lagringsplass, Fretex og BIR, er snekkeren i gang :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar