Stadig vekk er det skjedd noe på loftet, i dag var det store endringer og utrolig mye isolasjon på plass,- eller rettere sagt "på vent". Det er jo aldeles ikke på plass :)

her er fra soveromssiden...


Du verden... her skulle jeg gjerne tatt noen kjøkkenmål...



1 kommentar:
All den isolasjonen blir deilig!!! Hehe..
Legg inn en kommentar