torsdag 3. juli 2008

En dag med store variasjoner !

Dagen begynte i ull og regntøy ....fortsatte med varm sjokolade fo r å bli varm...brått satt vi på fortauet med en lille i solen, før vi fikk gourmetmaten vi nå velfortjent inntar

Ingen kommentarer: