Etter dager og uker med tømming, rydding og skytteltraffik mellom lagringsplass, Fretex og BIR, er snekkeren i gang :)
torsdag 3. juli 2008
En dag med store variasjoner !
Dagen begynte i ull og regntøy ....fortsatte med varm sjokolade fo r å bli varm...brått satt vi på fortauet med en lille i solen, før vi fikk gourmetmaten vi nå velfortjent inntar
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar