tirsdag 1. juli 2008

Restaurant Perlan !

Atter en dag med suksess her på øyen. Restauranten vi spiser på i kveld er på toppen av byens varmtvannsbeholder(den sommeren 24 millioner liter!). Restauranten går rundt og rundt og har glassvinduer hele veien! Til tross for at det tar to timer rundt...blir vi litt svimmel!
Dagen har vi stort rett tilbrakt i den blå lagune med tilhørende spa . Gutta trodde de var havnet i himmelen... Men de ble innhentet av virkeligheten ... Myk i huden og lett til sinns spaserer vi snart heim mot hotellet :)

Ingen kommentarer: