Etter en uke på øyen er vi så dreven at vi tar buss og bruker overgang!
Bussturen endte i Laugarbadet.
Her kunne vi velge temperatur for badet... Ville vi ha 38' 40' eller 44 grader i hullet vi satt i? Vi varierte...
I kveld avsluttet vi med en sinnsyk middag på Grillid på SAS- hotellet i byen! Du store.....
Gud hvor bra vi har gått det!
Må vi pakke no ?
lørdag 5. juli 2008
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar