Selv på Island ser vi fotball ! Finalen ser vi på rommet med nokke attåt : )
I dag har vi vandret rundt for å bli kjent i byen. Solen kom frem og varmet oss litt utpå dagen. Vi kom over 10 grader - det var en nytelse:)Nydelig lunsj på Hilton hotel (kan anbefales ) og mange pitstop satte prikken over i'en før dagen.
søndag 29. juni 2008
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)

1 kommentar:
Ka e stillingen ???
Nå er det 1-1 her. Nydelig scoring
Breih.
Legg inn en kommentar