søndag 29. juni 2008

EM finalen, den er visst overalt...

Selv på Island ser vi fotball ! Finalen ser vi på rommet med nokke attåt : )
I dag har vi vandret rundt for å bli kjent i byen. Solen kom frem og varmet oss litt utpå dagen. Vi kom over 10 grader - det var en nytelse:)Nydelig lunsj på Hilton hotel (kan anbefales ) og mange pitstop satte prikken over i'en før dagen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ka e stillingen ???

Nå er det 1-1 her. Nydelig scoring

Breih.