Etter dager og uker med tømming, rydding og skytteltraffik mellom lagringsplass, Fretex og BIR, er snekkeren i gang :)
Dette må ha vært litt av en middag. Regner med at det er dollar.
Legg inn en kommentar
1 kommentar:
Dette må ha vært litt av en middag. Regner med at det er dollar.
Legg inn en kommentar