lørdag 28. juni 2008

Vi har landet på Island !

Vi har kjørt buss i 10-15 min. Alt vi ser er bare øde landskap. E det dette vi har reist for å se?

1 kommentar:

Anonym sa...

Det ser utrolig folksomt ut, må være mye kø-ståing.
Er det nord i Øygarden.

Vi i Breiholten.