fredag 27. juni 2008

Ferie på Island !



28. juni går turen til Island, nærmere bestemt Reykjavik.


Siren , Thor, Rolf og Britt skal etter planen lette fra Flesland flyplass kl 1525 med Iceland Air sin direkterute. Det er kanskje ikke så langt unna som man skulle tro, for vi skal lande i Reykjarvik 1535 :)


Turen til Island er organisert og planlagt av Siren. Hun tok på seg den jobben på et tidspunkt der jobben ikke krevde særlig mye av henne... Nå har jobbsituasjonen endret seg, så vi må nok pleie Siren godt...


Ingen sak for to barske menn!!


Da er det bare å sette igang å pakke, til en opplevelsesuke på Island!!






Ingen kommentarer: