Etter dager og uker med tømming, rydding og skytteltraffik mellom lagringsplass, Fretex og BIR, er snekkeren i gang :)
Det ser utrolig folksomt ut, må være mye kø-ståing.Er det nord i Øygarden.Vi i Breiholten.
Legg inn en kommentar
1 kommentar:
Det ser utrolig folksomt ut, må være mye kø-ståing.
Er det nord i Øygarden.
Vi i Breiholten.
Legg inn en kommentar